19 september 2009

Kvarnis once again

Gårdagen va till en början inte så händelserik, jag började jobba kl fyra och de va rätt lungt på jobbet. Sandra messade om att de skulle bli utgång så jag ringde upp Sara o fråga hur planen löd.
Jag drog hem från jobbet lite fort, bytte om o fixade mig lite sen hämtade jag S och S.
Vi drog tillbaka till jobbet, drack några drinkar och åkte sedan till söder.
De blev Kvarnen som vanligt. Mycket trevligt var det, snackades och dracks en hel del, blev till och med lite dans. Vi fick för oss att vi ville efterfesta så vi drog till Hallonbergen hem till G och P, där blev det mer dricka och snack.
Efterfest - man tycker alltid att de e en bra ide när man väl kommer på de, men sedan när man e där och ska hem så frågar man sig alltid - varför gjorde vi de här?
Men vi tog tag i våra liv till slut och fixade taxi hem.
Väl hemma klockan sex imorse tyckte jag att de skulle va trevligt att kolla på nya avsnittet av Top model.
Tror de gick ca tre minuter sen hade jag somnat.

Imorse när jag vaknade var de inget som va kul. Jag var döbakis och skulloe hem till min farmor för att klippa henne. Hade bilen nere på jobbet så de blev till att ringa Sasa och be han hämta mig så jag kunde hämta min bil (tack). Hemma hos farmor blev de klippa och sen gott fika och lite prat. På kvällen åt jag och mamma en supergod middag med lax, sallad, ostar, kex, melon och parmaskinka. Mums! Vi kollade på Idol och sen på Wanted.
Men som vanligt blir jag väldigt rastlös så efter filmen vid tolv snåret så åkte jag ner till jobbet.
Satt utanför och pratade med Sasa som lekte vakt idag, hjälpte till och städa lite sen drog jag och Sara hem. Nu vill jag bara få min recoversömn som jag behöver, för imorn blir de till att fira Lollo och sen gå ut.

Godnatt.

gårdagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar