21 oktober 2009

Back to the bench

Kändes som att nu har jag gjort klart skolan. Never more plugga lixom.
Men nej.
För att jag ska få mitt diplom från min utbildning som jag ägnat mig i ett år till så måste jag ha betg i Medicinsk grundkurs.
Så jag ska läsa den på komvux och idag var första dagen.
Jag hatar klassrum. Dom e äckliga, fula, dålig luft och instängda. Usch!
Men första dagen var helt okej och kursen håller ju inte på så länge heller.
Fem veckor varje Tisdag och Måndag, ca tre timmar vid varje tillfälle.
Kommer att gå hur fort som helst.
Sen skicka in betygen till Axelsons och Sisådär så har jag mitt diplooooom.

After school så hade jag en "date". Men först var jag tvungen att ventilera mig ett tag så jag drog till jobbet och snackade lite skit med Sara.
Den så kallade daten gick bra och det var mkt trevligt. Tog en kaffe och snackade om allt från jobb till musik.

Vid sju var jag hemma hos min kära syster.
Åt middag, klippte henne, kollade på underbara Desperate Housewives, klippte Kent.

Nej nu e de dax att sova. Börjar kl nio imorn och de känns jätte jobbigt.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar