01 oktober 2009

Music.

Kom precis hem från Cali. Har bara suttit och snackat om allt och inget.
Pratat om olika musiksmaker, kollat videos och ventilerat oss.
Jag och C har ju väldigt delade uppfattningar vad det gäller musik.
C älskar allt med Britney Spears och att kunna relatera till musiken med tex kärleks ballader och "top of the world" låtar medans jag själv (enligt C) lyssnar på "cut my insides" och "drink my blood".
Hon förstår inte att jag kan lyssna och relatera till musik när man inte hör vad som sjungs.
Som jag förklara för henne så lyssnar jag inte på "cut my insides" och den enda musiken jag lyssnar på och inte förstår är Rammstein.
Annars så tycker jag själv att man hör rätt bra hur texten e.
I min "relatera värld" finns Kent, där bestämmer man själv vad texterna betyder för var och en.


Min lista.

A bitchy Snowwhite
Sonne betyder Sol









Calis lista





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar