22 oktober 2009

A second "date".

Att vaxa J gick bra och hon fick stå ut med mycket smärta, men de e bara kul.
Jag och Cali drog sedan ner till kondis för att köpa en sen frukost/lunch som vi sen åt på mitt jobb i sällskap med Sasa.

Det blev en tripp till Jåm där jag inhandlade liiite för mkt saker.
Skulle bara ha väte och blekning men de blev också ett nagellack, en quick dry, borste och hårfärg.
Min älskade fön som jag vill ha får tyvär vänta och jag hoppas verkligen på att den finns kvar senare då de är en limited edition.

Hem och se gårdagens avsnitt av Andra Avenyn, åt middag med Mamma och Pappa som inte blir av så ofta längre pga mina jobbtider.

Senare på kvällen åkte jag hem till A. Det var lika trevligt som igår.
Drack te, snacka musik, filmer, tatueringar och om allt och inget.

En snabb visit förbi jobbet och snacka lite med Sara.
Men nu ligger jag i sängen. Imorn ska jag färga och klippa sen till de normala jobbet.

Kanske nått avsnitt av Riverside nu och sen sova.

3 kommentarer:

  1. Jag är sjukt nyfiken, vem är denna A?! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är lite nyficken på varför det står A när jag börjar på N!? ;)

    SvaraRadera
  3. Men N de e klart dig jjag menar. (vem e du?)

    SvaraRadera