16 oktober 2009

Update

Sorry har inte orkat blogga pga att (jag skyller på Anchor kvällen i tisdags).

Som sagt jag, Sara och Sandra va på Pub Anchor.
Vi tänkte att omväxling förnöjer så vi gjorde ett uppehåll med Kvarnen.
Det va en kul kväll fram till typ 4 då de började spåra ut tycker jag.
Efter A stängning kl 3 så gav vi oss av på efterfest med en tjej och några killar vi träffade där.
Efterfester brukar vara rätt lame men vi gav de en chans.
Solberga var kommunen vi hamnade i, alltså typ Älvsjö. Helt sjukt.
Kl 8:00 morgonen därpå var jag hemma. Killarna som bygger om hemma hos oss tittade en aning konstigt på mig när jag "ramlade" in genom dörren.

Vid fyra tiden var det dax att infinna sig på jobbet igen.

Idag var jag ledig (från Hästen iaf). Jobbade några timmar på Wik Event.
Middag med mamma sen hem till Cali där vi kollade på Top Model och Förhäxad.

Imorgon blir det jobb från 13:00 till 2:00. Först färga och klippa Lottas hår så att hon e snygg i helgen. Sen agera servitris som jag vanligtvis gör på helger.
Så kom ner till White Horse vetja.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar