03 november 2009

Helgens bravader.

Torsdag - färgade och klippte Calis hår. Klippte lugg på Anncha och hamnade senare på fjortisfest som Annelie hade hemma hos henne och Cali.

Fredag - Cali vaxade mina ben sedan åkte vi och Anncha till systemet för inhandling av Lördags alkohol.
Kvällen - Kolla på Idol med A. Han hade köpt vin och grejer, mkt trevligt var det.

Lördag - Hem, fixa, dona, duscha, packa ihop sig. Jag, Cali och Sara köpte plock till kvällen sen hem till Cali för att göra sig iordning.
Alla tjejorna kom vid sju typ och från och med då var det full rulle.
Prova kläder, smink, spela förfestspel och dricka lite.
Till Fabben vid elva tiden. Vad jag minns av kvällen var den relativt bra men inte lika bra som jag hade hoppats på. Jag och Sara drack nog liiite för mycket där på slutet.

Söndag - jobbjobb från fyra till tio.

Pics och kanske fler detaljer kommer snart.

1 kommentar: