23 november 2009

It´s a Saga

Det är sjukt att en film kan vara så jävla bra. Man vill bara ha mer.

Twilight - New Moon



Jag dör av längtan tills Eclipse kommer.



På vägen hem från bion blev jag för första gången under mina 3½ år som körkortsägare stoppad av polisen vid Vilunda typ.
Jag fick visa körkort och blåsa. Under tiden jag blåste började jag typ fundera på om jag hade druckit något under kvällen. Men det var bara nojjan som kom fram då jag inte hade gjort det.
Kul var det iaf att det var en ganska snygg polis så jag och tjejerna blev jätte fnittriga.

Nu blir det sova för mig och imorgon jobb.

3 kommentarer:

  1. jag blir oxå alltid så himla nervös om jag har druckit, jag har faktiskt blivit stoppad sex gånger, ganska mkt!

    SvaraRadera
  2. Haha älskar att polisen även sa: Oj vad ni såg ut att bli glada.

    SvaraRadera
  3. haha ja o din kommentar anncha - de va för att vi fick se dig.

    SvaraRadera