31 januari 2010

Helgen,

Har jobbat både Fredag och Lördag men ändå har jag haft tid att ha lite kul med vännerna.
De blev en snabb fika på kondis och visit i centrum innan jobbet i fredags och efter de en afterwork med Sara hos J.

På lördagen fick jag stiga upp tidigt då jag skulle till Heron City med Camp, Emil och en massa folk för att fira Chrille med lite bowling och lunch på O'learys.
Vid 4 bar det av tillbaka till Väsby och jag åkte direkt för att jobba medans de andra firade vidare.
Det var otroligt mycket att göra under middags timmarna.
Varken köket eller jag och Sara hade en lugn stund och fick jobba stenhårt och stressat men de lönade sig i slutet av kvällen kan man säga :)

Efter jobbet blev det Magget där jag och S inledde med varsin applepie shot och en boston lager, samma runda igen och vid stängning så bar det av hem till J på en "eftersläckare" som han så fint kallade de...
Hade mkt trevligt där men vid halv 6 tyckte jag och S att de va dax att ta sig hemmåt, då alla typ låg och halv sov på soffan.

Idag var jag med syster i Kista där vi åt världens godaste bakismat -MAX- och såg Snabba cash på bio. Ååhh den va så otroligt bra och Joel som spelar JW är så otroligt snygg/het/allt.

Åkte hem till Cali ett tag efter bion, satt på våran vanliga plats och bara hade tjejsnack.



Nu e det dax för att läsa lite i Twilight och sen sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar