28 mars 2010

Det var en gång en blogg...

Kände att de kanske var dax för en lite uppdatering i mitt liv...

Den senaste tiden har det mest vart jobb för min del, men jag har hunnit med en hel del roliga saker också.

Fick äntligen ihop det med Jennie. En riktig tjejkväll med god middag, vin och karaoke på Saxo.
Öldrickarkväll med Emil, Camp och gänget.
Festande med tjejerna med förkrök hos Cali, vidare till Hästen och Magget.
Några Desperate housewives kvällar med god mat och sällskap av "despogänget".
Börjat träna på medley.
Blev två Anchorkvällar på två veckor med bla Sara och Maiju.
En rolig efterfest :P
Och så lite bio på det. Har sett Percy Jacksson, Alice in wonderland och Shutter Island...








Lite av min senaste tid.... Ska försöka bli hyffsat bra på att blogga igen.

På Onsdag bär det av till Norge med Johanna, Helen och Linus för att hälsa på Kent mfl.
Shopping, festa, snowboard, shopping och lugn skön semester ala "backen style"
med en bra bok och mkt gott att äta och dricka.



Juste jag har även börjat på Komvux (igen) önska mig nu lycka till att kunna fullfölja min kurs och klara den...

1 kommentar:

  1. Good Luck! Du kommer att klara det, plugga på nu dom här veckorna!

    pok M

    SvaraRadera