21 september 2009

Fabben/Zamora

I Lördags firade vi Lollo som fyllde (box 20-25) år.
Vi började hemma hos henne vid fem tiden med goda ostar, kex och bål sen begav vi oss ner till Fabben där de va Zamorareunion (Zamora e då de som Fabben hette förr, ca 12 år sedan tror jag).
De bjöds på tacobuffé som va rätt bra faktiskt, happy hour i baren och livemusik med Ian Haugland som Dj. Förstog ju vilken åldergrupp de skulle vara där, men att alla förutom vårat sällskap och typ fem till var 40+ trodde jag inte. Okej att de skulle va mest av dom men lixom inga andra i våran ålder. Jaja det var trevligt ändå, vi satt vid ett långbord hela kvällen och snackade och drack.
Värst va att jag blev typ hånad av en tant för att jag var där, men jag har iaf inte rynkor och hängpattar tänkte jag då.
Jag blev dock ilurad Jägershotrör av Jurra och vi försökte sedan att starta ett kuddgrig som få ville vara med på, så de blev typ tvåmanna krig med någon annan stackare inblandad.
Det stog helt plötsligt tre flaskor mousserat vin på vårat bord, jag drack av de även fast jag är emot dom som köper "champange" på Farbror.

Det blev efterfest hos Johanna och Kent fast de va inte alla som verkade så på då Johanna, Lollo och Linus somnade i soffan medans vi andra fortsatte ett tag till.
Men runt halv fem snåret kände Christoffer och Lollo att de va dax att dra sig hemåt så jag delade en taxi med dom. Var så grymt skönt att komma hem verkligen och bara falla i koma.

några bilder från festen (klicka för större)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar