10 september 2009

Skola, uteservering och myskväll!

Har haft en super mysig eftermiddag och kväll.

Började skolan klockan nio med ansiktsbehandligar och cellulitmassage.
Behandlingarna tar verkligen på en på helt olika sätt, i ABn följer man verkligen med in i lugnet och de kan nästan kännas som att det e man själv som ligger på behandlingsbänken.
CM e så oerhört krävande och man måste verkligen ta i från tårna för att göra den riktig, man blir sjukt varm och kan få så grymt ont i armarna och man e nästan helt slut efteråt.
Mamma kom på det sista kundpasset vi hade idag och fick en AB av mig.
Efter skolan mötte vi upp Johanna och vi gick och käkade på Caliente som e en tapasrestaurang, åt jätte goda musslor, grillspett med champinoner och tigerräkor och ett glas rosé till det.
Till dessert delade vi på en asgod chessecake och cocosglas. Mums!
Tog tåget hem och hämtade lite saker tills imorn, sen åkte jag och J hem till henne, kollade på Idol och efter det tog jag ett långt skönt bad med tända ljus och läste lite ut Manson boken.





Nu ska jag och syrran gå o lägga oss, sista skoldagen för den här gången imorgon sen till jobbet direkt efter och jobba sju dagar framåt. Helgen blir alltså relativt lugn men i nästa vecka blir den nog kvarnen en kväll med Sara och Sandra, kanske någon mer som hakar på också.

Vill bara tillägga att jag önskar lycka till till en mycket speciel person som ska operera sig imorgon. Vet att du har varit nervös inför det här och tycker att de e väldigt jobbigt och det förstår jag.
Men jag tror att allting kommer att gå bra :)

Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar