12 september 2009

Trasdocka

Kom precis hem från jobbet och e så sjukt trött, först skola sen direkt till jobbet.
men nu e iaf den här perioden i skolan slut. Har haft behandlingar hela veckan och det har varit jätte kul även fast det e oerhört krävande.
Vi hade även vårat praktiska prov i veckan och enskilt samtal med läraren.
Hon frågade så mycket om vad jag själv tycker och känner att jag har fått ut och lärt mig på de här året, berättat om sin uppfattning om mig och vi pratade också mycket om utanför skolan.
Det kändes så himla skönt efteråt, hon prickar verkligen rätt och säger saker till en om en själv som man knappt själv visste om.

Nej men nu måste jag verkligen sova.
Börjar jobba fyra imorn och har lite saker jag skulle vilja hinna göra innan det.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar