05 september 2009

Tro, Tvivel & Salong Betong


- Håkan Hellström på Gröna Lund.
Jag, Sara, Johanna och Emil satt på Kaskad, käkade, drack och lyssnade på ljuva toner av HH.
De va sån skön stämning o alla på hela Grönan va så glada.

Vi fick sällskap av Sandra och några vänner till henne.
Efter HH åkte J som hade haft efter en jobbig jobbvecka hem, men vi andra stannade kvar tills de stängde där.
Jag, S och E fortsatte sen till Fabriken i Stadshagen där de va Drum n bass / Dubstep.
Har inte vart på de tidigare och va väldigt skeptisk men de andra sa till mig att ge de en chans och de va faktiskt helt okej.
Och ännu bättre, hade ju inte tvekat en sekund på att följa med om inte mina vänner hade undanhållit för mig att Mackan från Fattaru brukar vara där som dj, han e typ sjukt snygg (undertiden jag skriver de här kommer jag på att jag skakade hand med honom igår)
Gustav Skarsgård var också där, men måste säga att han e ju mer ögongodis när han syns på film.

Hursom, ikväll blir det till att fira Cali som fyllde år för två veckor sedan.
Jag ska tyvär jobba men får sluta tidigare så jag hinner va med på förfesten och sedan blir det
utgång. Temat för kvällen är Pinkparty och jag är nästan klar med min outfit.

Nu blir det till att träffa Sara, köpa present till Cali och åka till systemet.
Försöka hinna med allt jag behöver göra innan jobbet kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar