07 september 2009

A weekend full of fun.


Som tidigare inlagt så va Fredagen suverän. Men helgen blev inte sämre utan fortsatte på samma roliga spår. På Lördags morgonen åkte jag och Sara till Stinsen för att köpa present till Cali, det blev en fin klocka som hon ville ha och en bok som hette Vänninorna & Kyng Carl. Vi tyckte titeln va super då vi skulle till KC samma kväll. Frukost blev det på Waynes där jag och S beklagade oss över att vi hade så ont i levern och pratade om vad som hade hänt kvällen innan. Det blev systemet i Rotebro där vi inte alls var sugna på att gå in egentligen eftersom vi båda ville hem och bara slappa hela kvällen. Men det inhandlades lite alkohol och sen bar det av hemåt för att fixa oss inför kvällen. Jag skulle tyvär jobba innan jag fick ansluta till förfesten. Vi var en man kort på jobbet och hade väldigt mycket att göra då jag fick springa runt med både mat, dryck, placera gäster och ta beställningar eftersom Sasa var tvungen att hjälpa till i köket. S bror kom in ett tag och hjälpte till ett tag och det var verkligen till hjälp. Men trots stressen så kände jag mig någolunda lugn och nästan lite harmonisk under hela tiden. S va snäll och höll vad han lovade, att jag skulle få gå vid tio. Kändes lite dumt mot honom men det var inte mitt fel att de va som de va på jobbet och han hade vetat om att jag skulle gå tidigare länge. Men han hade klarat sig bra och när jag kom till jobbet idag hade han städat och gjort jätte fint efter igår. Och jag som trodde att de första jag skulle få göra när jag började idag va att städa. När jag kom hem till Cali och förfesten efter jobbet började min stress ordentligt. jag tog en snabb dusch, bytte om och började sminka mig. Tog bort sminket, gjorde om det, fixade håret och bytte kläder igen. När jag var klar va de en halv timme kvar tills taxin skulle komma, men jag fick i mig lite bål, några jellyshots och lite annan dricka. Väl anlända till KC så körde vi igång dansgolvet. Niklas och jimmy utnyttjade strippstången och vi hade en massa kul. Nu e de verkligen dax för mig att sova då jag går i skolan imorn igen fram till Fredag. Och eftersom att jag alltid skjuter upp allting och spara de viktiga till sist så måste jag läsa igenom lite papper innan jag somnar.

Lite pics från gårdagen





Godnatt

1 kommentar:

  1. Du har fått dåligt med kommentarer på nya bloggen så:

    Kul att du han med allt :-) Du var lite stressad när vi kom in alldeles innan du skulle gå.

    /Nicklas

    SvaraRadera