11 oktober 2009

Gästblogg Pelle!

Jaha, de Pernilla skrev precis va ju inte direkt sanning! Vi är Kungar och så har vi lillsessan Pernilla dåra. Jag, Adde styr ju allt. Bojen står för lokal och Niclas är vår hangaround haha ;)

Aja, just nu sitter vi å dricker öl å har väldigt trevligt och lyssnar på musik. Tyvärr är ju Pernilla så tråkig, så hon ska ju åka hem och sova för att hon tydligen ska "plugga" imorgon. Jeje, det säger väl alla! Men är man tråkig så är man, vissa kan ju inte rå för det.

Nu ska jag återgå till festen (eller vad vi ska kalla den för). "Killar är muppiga" säger Pernilla nu. Det är killarna som är känsliga och inte tjejerna... WHAT?! Snälla lilla söta Pernilla, har du slagit huvudet nu eller? Höhö ;) Djupa disskutioner här tydligen. Bäst att hålla sig borta! Annars kan man ju få en arg Pernilla på sig. Hon slår ju hårt som sagt (har jag fått uppleva)!

Nej, nu ska jag sluta skriva. Pernilla lackar på mig nu för att jag skriver en bok här.
God natt alla söta rara läsare på denna lilla blogg!


Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar