11 oktober 2009

Pelle IGEN!

Pelles blåa mysse



Pernilla tycker jag är så dukrig på att skriva så jag får skriva ännu mer nu! Fan vad kul det är :)
WOOOOHOOOO, nu kom precis "Sweet home alabama" igång i högtalarna. Mycket bra låt måste jag säga. Pernilla sitter här brevid å skrattar bara. Förstår inte varför... Kanske beror på min FIIIINA blåa mössa höhö. För jag har ju lärt mig att hon gillar blått. Hon har ju blå bil och allt.

Nu till andra saker. Vad det är vet jag inte för tillfället. Jag bara skriver just nu för jag bara känner mig så jävla rastlös! Pernilla är påtänd, och jag är jävligt tänd på...... hmmmm, MAJO?! HAHAHAH, nej nej. Jag har slutat med sånt nu. jag ska leva i celibat. Eller man kan ju alltid försöka.. Men jag är ju tydligen helt oseriös och inte flickvännsmaterial enligt lillsessan. Ja, ni undrar kanske vem det är, men jag har börjat kalla fanstyget för det nu!

Eeeeeeeeeh, vad ska jag skriva nu då? Jag vill ju skriva mer, men nu klagar resten av gänget att jag börjar likna en jävla journalist eller kärring. Så nu får ni klara er utan mig en stund till! Kanske dyker upp här igen någon gång om lillen vill att jag ska skriva :)

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar